این دوره شامل سرفصل های :
- تحلیل بازار از طریق آمار(داده های اولیه و ثانویه)
- برنامه ریزی واحد بازاریابی و فروش (برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی)
- انتخاب، بکارگیری و برنامه ریزی آموزش نیروهای متخصص بازاریابی و فروش
- تدوین برنامه ارتباطات و تبلیغات با هماهنگی روابط عمومی سازمان
- تقسیم بندی، هدف گذاری و جایگاه یابی (STP) و تدوین هدف های فروش
- تدوین برنامه اجرایی فروش و نظارت بر اجرا
- طراحی کمپین های فروش و بازاریابی و بازخوردگیری از آن ها
- نظارت بر عملکرد نیروهای فروش و بازایابی
- باز طراحی و اصالح برنامه های تدوین شده بازاریابی فروش بر اساس نتایج گزارشات و تحلیل ها
📌 کارآموزان بعد از اتمام دوره جهت دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای معرفی به آزمون میشوند ، این مدرک برای اخذ وام و جواز کسب و … قابل بهره برداری میباشد .
دیدگاهها
پاککردن فیلترهاهیچ دیدگاهی برای این دوره نوشته نشده است.